محفل قرآنی در مؤسسه «بیت‌القرآن» برگزار می‌شود
کد خبر: 3651938
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
ویژه بانوان؛

محفل قرآنی در مؤسسه «بیت‌القرآن» برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: روز‌های پنجشنبه در مؤسسه بیت‌القرآن کریم، جلسه قرآنی با حضور بانوان برگزار می‌شود.

مریم مهراب‌پور، مدیر مؤسسه بیت‌القرآن کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسه پنجشنبه‌های مؤسسه را تشریح کرد و گفت: در طی روزهای هفته، دوره پیش‌دبستانی قرآن در مؤسسه در حال برگزاری است و روز پنجشنبه کلاس روخوانی و روان‌خوانی برای دانش‌آموزان برپا می‌شود.
مهراب‌پور ادامه داد: همچنین در روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 10 صبح جلسه‌ای ویژه بانوان از ماه رمضان تا ماه رمضان سال آینده برقرار است. تفسیر احادیث، روایات، مطالب جدید و ختم صفحاتی از قرآن کریم در این برنامه اجرا می‌شود که با استقبال بانوان مواجه شده است.
مدیر مؤسسه بیت‌القرآن کرمان همچنین بیان کرد: در دهه آخر ماه صفر، هر ساله مراسمی در عزای امام حسین(ع) ویژه بانوان در مکان مؤسسه از ساعت چهار عصر تا اذان مغرب برگزار می‌شود. قرائت زیارت عاشورا توسط ابوحیدری و سخنرانی پیرامون مصیبت عاشورا برنامه‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند که به امید خدا امسال نیز این مراسم را در مؤسسه برگزار خواهیم کرد.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی بیت‌القرآن در شهر کرمان، خیابان مولوی، کوچه نهم واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات کلاس‌های این مؤسسه با شماره تلفن 03432234566 تماس حاصل کنند.
captcha