فعالیت۱۷۰ خانه قرآن روستایی و ۴۱ خانه قرآن شهری در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3652062
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

فعالیت۱۷۰ خانه قرآن روستایی و ۴۱ خانه قرآن شهری در خراسان‌جنوبی

گروه فعالیت‌های قرانی: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از فعالیت ۱۷۰ خانه قرآن روستایی و ۴۱ خانه قرآن شهری در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بالغ بر یک هزار جلسه قرآنی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی 20 مهر جاری در مجمع عمومی مشترک اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت و مؤسسات قرآنی مردمی استان اظهارکرد: دین اسلام دین جهانی و ابدی بوده قران نیز کتابی است که برای همه مردم عالم بشر خواهد بود.
وی، قرآن را مفیدترین و تأثیرگذارترین نقطه هدایت انسانیت و بشریت دانست و گفت: قرآن کتابی است که در میان مسلمانان قداست ویژه و خاص دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن بهترین معلم اخلاق است، افزود: همه نیاز بشر در این کتاب نهفته است و بهترین کتاب سبک زندگی است.
وی از تدوین  بیش از ۵۰۰ تفسیر قرآن خبر داد و گفت: با وجود هزاران کتابی که در رابطه باعلوم قرانی نوشته شده هنوز هم کسی نمی‌تواند ادعا کند که به عمق آن رسیده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی در استان، اظهار امیدواری کرد: با جنبش و حرکتی که در استان آغاز شده شاهد افزایش این موسسات باشیم.
رضایی از فعالیت ۱۷۰ خانه قرآن روستایی و ۴۱ خانه قرآن شهری در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر بالغ بر یک هزار جلسه قرآنی در استان برگزار می‌شود.

captcha