رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع استان‌های جنوب كشور پایان یافت
کد خبر: 3652409
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

رقابت قرآنی خانواده‌های كاركنان وزارت دفاع استان‌های جنوب كشور پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: دهمین دوره مسابقات قرآن كریم خانواده كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان‌های فارس، بوشهر و كهگیلویه و بویراحمد به میزبانی صنایع الكترونیك شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس دهمین دوره مسابقات قرآن كریم خانواده كاركنان شاغل و بازنشسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان‌های فارس، بوشهر و كهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 مهرماه به میزبانی صنایع الكترونیك شیراز برگزار شد.

این مسابقات از صبح دیروز در مركز بصیرت‌افزایی شهید آیت‌الله دستغیب و به میزبانی ارشد عقیدتی ـ سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فارس آغاز شد و تا هنگام عصر ادامه یافت و در پایان مراسم اختتامیه آن به همراه معرفی نفرات برگزیده برگزار شد.

در این دوره از مسابقات كه با حضور بیش از 300 نفر از منتخبین خانواده‌های كاركنان ودجا برگزار می‌شود، همسران، فرزندان پسر و دختر (در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال) در رشته‌های ترتیل، تحقیق، اذان (پسران)، حفظ یك، 3، 5، 10، 15، 20 جزء و كل و تفسیر نسیم حیات جزء 11 قرآن كریم به رقابت پرداختند.

نفرات اول تا سوم این مرحله از مسابقات به مرحله كشوری مسابقات خانواده‌های كل كاركنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح كشور راه یافتند.

یادآور می‌شود، مسابقات مذكور به‌صورت دو سال یك بار طبق روال و در 4 مرحله داخلی، استانی، منطقه‌ای و كشوری برگزار می‌شود.

captcha