پیروزی مستضعفین با استقامت در مسیر مبارزه محقق می‌شود
کد خبر: 3652447
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

پیروزی مستضعفین با استقامت در مسیر مبارزه محقق می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نیازمند استقامت است و همین استقامت بود که موجب شد تروریست‌هایی که قصد اشتغال دمشق را داشتند امروزه کیلومترها از آن دور شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح امروز 22 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی گفت: خداوند راه سعادت و شقاوت را به ما نشان داده و ما با انتخاب‌های خود عاقبت به خیری را رقم می‌زنیم.
وی اظهار کرد: اگر کسی مسیر سعادت را انتخاب کند، خداوند وعده داده که او را یاری کند و ما نیز در این چهار دهه انقلاب اسلامی این قضیه را به چشم دیده‌ایم و امروزه نیز پیش‌بینی امام(ره) درباره پیروزی مستضعفین بر مستکبرین در حال تحقق است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: البته پیروزی مستضعفین بر مستکبرین نیازمند استقامت است و همین استقامت بود که موجب شد تروریست‌هایی که قصد اشتغال دمشق را داشتند امروزه کیلومترها از آن دور شوند.
بهرامی با اشاره به اینکه اندیشه مقاومت در جهان ریشه دوانده ادامه داد: استکبار جهانی وقتی متوجه شد موضوع داعش رو به پایان است، قصه استقلال کردستان عراق را شروع کرد و از این جهت معتقدیم باید ساده‌اندیشانه با اتفاقات پیرامون را برخورد کنیم.
وی گفت: نیروهای امنیت حافظ مردم ایران هستند و نباید با سخنان و رفتارها نیروهای نظامی را تضعیف کرد که متأسفانه گاه در جریانات سیاسی سخنانی مطرح می‌شود که تضعیف نیروهای مسلح یا بخش‌هایی از آن است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآور شد: سعادت حقیقی با حرکت خالصانه در مسیر بندگی، محاسبه و اصلاح نفس، اقامه حدود الهی، دوری از کینه‌ورزی، تمسک به علم و دانش و ارتباط با اهل علم محقق می‌شود
همچنین در مراسم تودیع و معارفه، محمد حسین محمدپور رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت:  یکی از نعمت‌هایی که در استان خراسان‌جنوبی از آن برخوردار هستیم مردمی ولایتمدار، مخلص و فداکار است.
وی اظهار کرد: استان خراسان‌جنوبی یک استان مرزی است و از این جهت به طور طبیعی باید نرخ رشد جرائم بالا باشد،  اما ایمان و ولایتمداری مردم خراسان‌جنوبی موجب شده که نرخ جرم در این استان هم ردیف استان‌های امن کشور باشد.
رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی یادآور شد: یکی دیگر از نعمت‌های خطه خراسان‌جنوبی و در نیروهای مسلح وجود فرماندهان بصیر و آگاه است که پیشگیری از وقوع جرم برایشان در اولویت می‌باشد.
captcha