مسابقات استانی قرآن ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد
کد خبر: 3652477
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
در بخش مکتوب:

مسابقات استانی قرآن ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس هیئت قرآنی ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان استان در بخش مکتوب برگزار شد.

یاسین شیخلو رئیس هیئت قرآنی ورزش و جوانان استان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با  سراسر کشور، مرحله نهایی مسابقات قرآنی اداره ورزش و جوانان استان در بخش مکتوب برگزار شد.

وی افزود: سومین دوره مرحله نهایی مسابقات قرآن، با حضور 28 نفر از برگزیدگان مرحله استانی به صورت کتبی بوده و در دو رشته تفسیر موضوعی قرآن و حفظ احادیث موضوعی برگزار شد.

شیخلو به محل برگزاری مسابقات قرآن اشاره کرد و اظهار کرد: مرحله نهایی مسابقات قرآنی سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

وی با اشاره به مرحله استانی مسابقات قرآن ورزش و جوانان، بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی ورزش و جوانان استان با حضور بیش از 300 نفر متسابق در مرداد ماه سال جاری برگزار شد و 28 نفر از برگزیدگان این مسابقات به مرحله نهایی مسابقات قرآن ورزش و جوانان آذربایجان غربی راه یافتند.

شیخلو ادامه داد: این مسابقات ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان مجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده و به مناسبت گرامیداشت 12 هزار شهید ذربایجان غربی برگزار شد.

وی عنوان کرد: نفرات برتر بخش کتبی مرحله نهایی مسابقات قرآن ورزش و جوانان آذربایجان غربی بعد از بررسی داوران اعلام شده و از نفرات برگزیده  این مسابقات با اهدای جوایز نفیس تجلیل می‌شود.

رئیس هیئت قرآنی ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه قرآن تاکید کرد: توجه و ارج نهادن به جایگاه و منزلت قرانی موجب افزایش خیر و برکت در جامعه شده و سعادت اخروی مسلمانان را به همراه دارد.

captcha