غفلت از آموزه‌های قرآنی در حوزه فرهنگ مقبول نیست
کد خبر: 3652482
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

غفلت از آموزه‌های قرآنی در حوزه فرهنگ مقبول نیست

گروه اجتماعی: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با بیان اینکه در بخش فرهنگی باید اقدامات اساسی انجام پذیرد، گفت: عزم جدی در بخش فعالیت فرهنگی نیاز است که در این حوزه نباید از آموزه‌های قرآنی و فضای مجازی غفلت کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده و در بیشتر مواقع از رهنمودهایشان بهره‌مند شده‌ایم.

 وی ادامه داد: با توجه به فعالیت گسترده در بخش احیای موقوفات در سراسر کشور ،این اقدامات به مذاق برخی افراد خوش نیامده است و شاهد برخی مخالفت‌ها هستیم.

 حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه در بخش فرهنگی باید اقدامات اساسی انجام پذیرد افزود: عزم جدی در بخش فعالیت فرهنگی نیاز است که در این حوزه نباید از آموزه‌های قرآنی و فضای مجازی غفلت کنیم.

 وی به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون امامزادگان و قطب فرهنگی بودن این اماکن مقدس گفت: طبق تحقیقات به عمل آمده در هر محلی که امامزاده وجود دارد اهالی آن محل نسبت به دیگر محلات متدین تر هستند که این نشان دهنده تأثیر فرهنگی امامزادگان در بین مردم است.

 نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به احیای روحیه مطالبه گری در سازمان گفت: یکی از وظایف شرعی و قانونی ما این است که در جهت احیای موقوفات در سراسر کشور مطالبه گری کنیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: سیاست کلی ما در سازمان اوقاف و امور خیریه این است که ضمن احیای موقوفات طبق موازین شرعی عمل کنیم

captcha