اجرای طرح رضوان با هدف کمک به تأمین مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی
کد خبر: 3652486
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

اجرای طرح رضوان با هدف کمک به تأمین مسکن مددجویان در آذربایجان شرقی

گروه اجتماعی: مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این که طرح رضوان با هدف كمک به تامین مسكن مددجویان تحت حمایت، اجرا می‌شود، گفت: خیران آذربایجان‌شرقی در شش ماهه نخست سال‌جاری دو میلیارد و 657 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، ناصر رمضانی، مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز اظهار کرد: 99 واحد مسکونی با هزینه حدود یک میلیارد و 650 میلیون تومان در شش ماهه نخست سال برای مددجویان شهری تحت حمایت این نهاد خرید و یا ساخته شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.  
وی افزود: در این مدت 212 واحد مسکونی با هزینه‌ای بیش از دو میلیارد و 360 میلیون تومان برای مددجویان روستائی ساخته شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است.  
رمضانی اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 953 واحد مسکونی مددجویان شهری و روستائی تحت حمایت با هزینه یک میلیارد و 387 میلیون تومان تعمیر شده است.  
مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این که طرح رضوان با هدف كمک به تامین مسكن مددجویان تحت حمایت، اجرا می‌شود، افزود: خیران آذربایجان‌شرقی در شش ماهه نخست سال‌جاری دو میلیارد و 657 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان کمک کرده‌اند.  
وی، تعمير و بازسازی مسکن مددجويان، ساخت سرويس بهداشتی، پرداخت وام مسکن، بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا و مناطق محروم را از ديگر اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: تامین سرپناه برای مددجویان یكی از اولویت‎های مهم كمیته امداد است.
captcha