ملت ایران با قدرت در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند
کد خبر: 3652542
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

ملت ایران با قدرت در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند

گروه سیاسی: استاندار البرز گفت: به استکبارجهانی بداند ملت ایران مانند دوران دفاع‌مقدس در مقابل حرف‌های بیهوده ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمدعلی نجفی، استاندار البرز، 22مهرماه در مراسم متمرکز اعزام دانش‌آموزان کشور به اردوی راهیان نور که به میزبانی استان البرز  برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امروز استان البرز حال و هوایی دیگری دارد، این استان با حضور دانش‌آموزان متقاضی حضور در راهیان نور، نورانی‌تر از قبل شده است.
وی ضمن قدردانی از عملکرد سپاه استان و اداره‌کل آموزش‌وپرورش البرز، افزود: امروز میزبان میهمانانی هستیم که یادآور ایام هشت سال دفاع مقدس هستند.
این مسئول با اعلام اینکه دانش‌آموزان با عزم و اراده‌ای الهی برای شرکت در این مراسم شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: سپاهیان و بسیجیان بدانند در کنار آن‌ها از سرزمین مقدس اسلامی خود دفاع خواهیم کرد؛ به استکبارجهانی اعلام می‌کنیم همانند هشت سال دفاع‌مقدس در مقابل حرف‌های بیهوده آن‌ها خواهیم ایستاد.
نجفی با بیان اینکه با وحدت و تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام حاضر خواهیم شد، گفت: دولت دوازدهم خود را ملزم به حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی می‌داند.

captcha