افزایش ظرفیت آب اولویت خدمات‌دهی به زائران اربعین در سال‌جاری است
کد خبر: 3652591
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
بیرانوندی:

افزایش ظرفیت آب اولویت خدمات‌دهی به زائران اربعین در سال‌جاری است

گروه اجتماعی: مدیر عامل آبفای استان ایلام با بیان اینکه افزایش ظرفیت آب اولویت خدمات‌دهی به زائران اربعین در سال‌جاری است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه اشکال در آبرسانی در مرز مهران برای ایام اربعین اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی آبفای ایلام، مهندس داراب بیرانوندی، مدیر عامل آبفای استان ایلام امروز در جلسه ستاد اربعين حسيني در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: با توجه به ضیق وقت باید با هماهنگی و پیگیری استان‌های معین همکاری بیشتر با شرکت آب و فاضلاب استان جهت اعزام امکانات به مرز مهران را داشته باشند.
وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت آب و برقراری نظم و هماهنگی در اولویت خدمات‌دهی سال‌جاری قرار دارد، گفت: با بسیج امکانات و تجهیزات مورد نیاز و ساخت سوله‌های آب شرب و همچنین استقرار تانکرهای سیار به‌ صورت شبانه روز آمادگی لازم برای آبرسانی به زوار تا خارج از مرز‌ها بايد صورت پذيرد.
بیرانوندی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه اشکال در آبرسانی اندیشیده شده و انتظار می‌رود با توکل بر خدا و با استعانت از آقا اباعبدالله حسین (ع) و همت کارکنان خدوم و تلاشگر آب و فاضلاب استان خدمت‌رسانی به زوار به نحو مطلوب انجام شود
«حسنی» معاون مالی و پشتیبانی شرکت و جانشین ستاد عتبات عالیات آبفای استان ایلام با بیان اینکه برای استقبال با شکوه از زوار کمیته‌های ۶ گانه تشکیل و آغاز به‌کار کرده‌اند، افزود: کمیته بهره‌برداری و اتفاقات، کمیته خدمات فنی و مهندسی، کمیته بحران و پدافند غیر عامل، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته اسکان، کمیته جذب منابع و کمیته آبرسانی در مرز مهران فعالیت دارند.
وی گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر باید استان‌های معین پای کار بیایند و هرچه سریعتر نسبت به انتقال و اعزام تانکرهای آبرسانی و دیگر امکانات مورد نیاز از سوی استان های معین اقدام شود.
«محمد قاسمی» معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا نیز این جلسه در خصوص اجرای خط انتقال آب چاه‌ها بیان کرد: عملیات اجرای خط انتقال چاه‌ها در موعد مقرر خاتمه و در مدار فعالیت قرار خواهد گرفت.
یادآور می‌شود تاکید بر تسریع انجام خدمات، تجهیز چاه‌ها و تامین نیروی برق آن، رفع موانع و مشکلات ساخت سوله‌های آب شرب، همکاری بیشتر استان‌های معین، تهیه مستندات از فعالیت‌های صورت گرفت، از جمله موضوعاتی بود که در جلسه ستاد اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح شد و تصمیماتی در خصوص ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی در اربعین اتخاذ شد.
captcha