امر به‌ معروف و نهی از منکر جامعه را در مقابل تهاجم دشمنان مستحکم می‌کند
کد خبر: 3652630
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

امر به‌ معروف و نهی از منکر جامعه را در مقابل تهاجم دشمنان مستحکم می‌کند

گروه معارف: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در مقابل تهاجم‌ دشمنان مستحکم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از دفتر امام‌ جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های عضو در دفتر نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، بر لزوم همدلی و همکاری دستگاه‌های مختلف جهت اجرایی شدن قانون امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را در مقابل تهاجم‌های دشمنان مستحکم می کند.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه الهی و وظیفه همگان است، و با اشاره به موضوع جلسه تصریح کرد: ساماندهی باغ تالارهای استان جز با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط میسر نخواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برای اجرا کردن قانون امر به معروف و نهی از منکر نباید از چارچوب قانون خارج شد و باید برای مقابله با ناهنجاری‌های موجود در باغ تالارها، از مجاری قانونی اقدام کرد.
در این جلسه، رسول زرگر پور، استاندار اصفهان نیز ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به صورت علمی، پژوهشی، منطقی و منظم کار را دنبال می‌کند و استانداری نیز در حد ممکن کمک‌های لازم را انجام خواهد داد.
وی از تصویب در اختیار قرار دادن یک نفر از نیروهای آموزش و پرورش به ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان‌ها در شورای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: استانداری به عنوان نماینده دولت بر اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر تأکید دارد و معتقدیم شرایط کنونی، درخور مردم استان اصفهان نیست.
در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام عبدالهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و برگزاری جلسات منظم ستاد در شهرستان‌ها و مشخص شدن نحوه آموزش ضابطان قضائی را از دستور کارهای این جلسه عنوان کرد.
captcha