٣٠ مهر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی «طراحی نشانه‌های عاشورایی» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3652745
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

٣٠ مهر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی «طراحی نشانه‌های عاشورایی» در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از امکان ارسال آثار به اولین سوگواره ملی طراحی نشانه‌های عاشورایی تا ٣٠ مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، احمد محبی در بازدید از کارگاه طراحی نشانه‌های عاشورایی، با حضور استاد داریوش مختاری گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سوگواره طراحی نشانه‌های عاشورایی را برگزار می‌کند.
وی درخصوص شرایط و نحوه پذیرش آثار در جشنواره گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره برای داوری مرحله اول آثار باید فرم درخواست شرکت در جشنواره را از سایت khj.farhang.gov.ir  بخش خدمات الکترونیک دریافت و تکمیل کرده و همچنین تصویر نمونه آثار خود را از طریق لینک http://khj.farhang.gov.ir/fa/home/sog قطعی کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی تصریح کرد: بحث هنری یکی از اولویت‌های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، پس ما از هنرمندان استان انتظار داریم  با خلق آثار هنری دینی و ارزشی در ترویج و نشر فرهنگ  در جامعه گام‌های موثری بردارند.
محبی با بیان اینکه در این کارگاه ٤٥ نفر از سراسر استان حضور داشتند، افزود: شرکت‌کنندگان در این ورک شاپ علاوه بر اهدا گواهی معتبر آموزشی آثارشان جهت شرکت در اولین سوگواره ملی طراحی نشانه‌های عاشورایی استان که در آبان ماه امسال به میزبانی خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد راه خواهد یافت.
وی آخرین مهلت ارسال آثار به اولین سوگواره ملی طراحی نشانه‌های عاشورایی در خراسان‌جنوبی را ٣٠ مهرماه  جاری برشمرد و یادآور شد: نمایشگاه آثار و اختتامیه سوگواره هفته دوم آبان ماه امسال در خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.
captcha