کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد اساس کار است
کد خبر: 3652875
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد اساس کار است

گروه اجتماعی: مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به‌دنبال کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد هستیم، گفت: مدرسه شاهد جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه تخصصی مدیران مدارس شاهد استان آذربایجان غربی با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در محل سالن دبیرستان شهید آهن دوست ارومیه برگزار شد.

محمد رضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این جلسه اظهار کرد: مدرسه شاهد جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه باید سبک و چهارچوب یکسان مدارس شاهد طراحی شود؛ گفت: رابطه صمیمی و تعامل سازنده مسؤولان مدارس شاهد، دانش آموزان و اولیا ضروری است.

رزاقی با اشاره به اینکه دین باوری و ارزش باوری محصول مدارس شاهد است؛ افزود: بدنبال کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس شاهد هستیم.

یادآور می شود، در این جلسه مدیران مدارس شاهد شهرستان ارومیه به بیان مشکلات، چالشهای پیش روی مدارس شاهد استان و راهکارهای حل این مشکلات پرداختند.

بازدید از مدارس شاهد، گفتگو با معلمان و مدیران مدارس شاهد و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از برنامه های سفر مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به استان آذربایجان غربی است.
captcha