سپاه پاسداران، قهرمان مبارزه با تروریسم است
کد خبر: 3652954
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس:

سپاه پاسداران، قهرمان مبارزه با تروریسم است

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران، قهرمان مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته 22 مهرماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران، اظهار کرد: این اظهارات کاربرد عملی ندارد و ترامپ آن را از روی عصبانیت می‌زند.
 وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از همان ابتدای انقلاب از ایران عصبانی هستند و تاکنون هرچه از دست آنها برآمده، انجام داده‌اند، افزود: ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به خاطر شکست‌های اخیر در منطقه و به خصوص شکست‌های داعش عصبانی است و هر حرفی می‌زند.
 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به ترامپ حق می‌دهیم که عصبانی باشد چرا که این همه نقشه او برای منطقه با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: ترامپ یک کاسب و تاجر شکست خورده است و چون نیازمند توجه است اینگونه وقیحانه سخن می‌گوید.
عبادی با تأکید بر اینکه امروز داعش که دست پرورده آمریکا در منطقه بوده به اضمحلال رفته است، افزود: ترامپ پدر معنوی داعش است و عصبانیت او بخشی به دلیل نابودی داعش است.
 وی با اشاره به بیان برخی جملات و کلمات غلط و دروغ در مورد خلیج همیشگی فارس، ادامه داد: ترامپ آدمی کاسب است لذا با پول‌های عربستان سعودی برای خود کاسبی راه انداخته است و پول می‌گیرد و حرف می‌زند.
 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قهرمان مبارزه با تروریسم است.
عبادی یادآور شد: محبوبیت سپاه نه تنها در ایران بلکه در منطقه و جهان هر روز بیشتر می‌شود.
 
 

captcha