سپاه پاسداران، ضامن جریان بیداری اسلامی است
کد خبر: 3653010
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
حجت‌الاسلام حاجیلری:

سپاه پاسداران، ضامن جریان بیداری اسلامی است

گروه اجتماعی: امام‌ جمعه آبدانان با اشاره به اظهارات سخیف و سست رئیس جمهور آمریکا، گفت: سپاه پاسداران، حافظ هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن جریان بیداری اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین حاجیلری، امام‌جمعه آبدانان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، با اشاره به تقابل نظام اسلامی ایران با دنیای استکبار اظهار کرد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا، اظهارات تازه‌ای نیست و ملت ایران با این گونه مطالب سخیف و سست که از طرف دشمنان گفته شده آشناست.
وی با اشاره به اینکه مسائل هسته‌ای و موشکی و امثال آن بهانه‌ای بیش نسیت و هدف اصلی، اصل وجود جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ملت و مسئولین در مواجهه با این گونه مطالب وحدت دارند و همگی با محوریت ولایت‌فقیه کشور را از همه بحران‌ها در مقاطع مختلف نجات داده و خواهد داد.
امام‌ جمعه آبدانان با بیان اینکه توانمندی دفاعی کشور و نیروهای نظامی از جمله سپاه پاسداران قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی محکم و استوار از سپاه پاسداران حمایت می‌کند.
حاجیلری با تاکید بر اینکه برجام نماد بد عهدی آمریکا و نماد تعهد جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: توان موشکی مظهر اقتدار دفاعی کشور و سپاه پاسداران ضامن تداوم حرکت بیداری اسلامی در منطقه است.
وی هجمه علیه سپاه پاسداران را یک دسیسه خباثت آمیز دانست و عنوان کرد: این نهاد انقلابی حافظ هویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضامن جریان بیداری اسلامی است که تضعیف آن به نفع هیچ حزب و جناح سیاسی نخواهد بود.
captcha