249 میلیارد تومان در بخش صنعت و کشاورزی از محل تسهیلات رونق تولید پرداخت شد
کد خبر: 3653109
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
سرپرست استانداری اردبیل:

249 میلیارد تومان در بخش صنعت و کشاورزی از محل تسهیلات رونق تولید پرداخت شد

گروه سیاست و اقتصاد: سرپرست استانداری اردبیل گفت: 249میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و فعال سازی واحدهای راکد در بخش صنعت و کشاورزی در استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از فارس، اقبال عباسی صبح امروز در جلسه مدیران ستادی استانداری اردبیل که در سالن شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در طول دوسال گذشته 60 جلسه رسمی و 137 مصوبه داشته است که رونق تولید و تثبیت اشتغال 4 هزار و 328 نفر از نتایج پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال استان بوده است.
وی از خدمات 4 ساله مجید خدابخش استاندار سابق استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: خدابخش منشاء اقدامات پر خیر و برکتی در استان بود و ایجاد پارک علم و فناوری در استان، اجرای شبکه پایاب سد خدا آفرین، اختصاص اعتبار 350 میلیون دلاری به نیروگاه سیکل ترکیبی، تسریع در تکمیل سدهای استان و ده‌ها طرح مهم گردشگری، عمرانی و اقتصادی، منطقه ویژه اقتصادی نمین و منطقه آزاد تجاری صنعتی استان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که با مدیریت ارزشمند و شایسته استاندار سابق اردبیل در استان انجام گرفته است که برخی از این اقدامات به ثمر نشسته است و برخی دیگر نیازمند پیگیری مدیران و حمایت و پشتیبانی مسئولان ارشد استان است.
عباسی مدیران استانی را به تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و حل مشکلات استان فرا خواند و تصریح کرد: تا انتخاب استاندار جدید استان باید با دقت، نظم و حس مسئولیت بیشتر در عمل به وظایف محوله تلاش کرد چرا که خداوند متعال قبل از مردم و مسئولان نظارتی ناظر بر عملکرد ماست.
سرپرست استانداری اردبیل بیان کرد: استانداری دستگاه حاکمیتی است و وظایف و مسؤولیت مدیران ستادی استانداری به مراتب سخت‌تر است و باید با جدیت بیشتر تلاش کنند.
captcha