احتمال آبگرفتی معابر طی امروز و فردا در اردبیل
کد خبر: 3653316
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

احتمال آبگرفتی معابر طی امروز و فردا در اردبیل

گروه اجتماعی: مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه ناپایدار، سرعت وزش باد در شمال استان اردبیل به 72 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و در این مدت احتمال آبگرفتی معابر شهری نیز وجود دارد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل امروز 24مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان اردبیل، اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری با خروج سامانه سرد و بارشی، شاهد پایداری هوای استان و افزایش نسبی دما بودیم، اما از امروز با کاهش نسبی دما مواجه خواهیم شد.
وی از ورود سامانه ناپایدار به استان اردبیل طی امروز خبر داد و افزود: با ورود سامانه جدید به استان، شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود و این سامانه از بعد از ظهر امروز، شرایط جوی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: سامانه جدید بیشترین تأثیر را در مناطق شمالی استان خواهد داشت، هر چند در این مدت در مناطقی از جنوب و مرکز استان نیز شاهد ناپایداری‌های جوی خواهیم بود.
دولتی‌مهر بیان کرد: در این مدت سرعت وزش بادها در شمال استان شدید گزارش می‌شود و به میزان 72 کیلومتر بر ساعت نیز میزان سرعت وزش بادها پیش‌بینی می‌شود.
وی یادآور شد: در این مدت اوج بارش‌ها در شهرستان‌های بیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر و پارس‌آباد گزارش شده و با کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در روز سه‌شنبه مواجه خواهیم شد.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به خروج این سامانه از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: در این مدت احتمال آب‌گرفتی معابر عمومی نیز وجود داشته و ضروری است همشهریان توجه ویژه‌ای به رعایت نکات ایمنی داشته باشند.
captcha