بودجه نرسید، «مسیر عشق» به تعویق افتاد
کد خبر: 3653455
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

بودجه نرسید، «مسیر عشق» به تعویق افتاد

گروه هنر: مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق» گفت: برگزاری نخستین دوره این جشنواره به دلیل تامین نشدن بودجه به تعویق افتاد.

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق» در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره به تعویق افتادن این جشنواره این‌گونه خبررسانی کرد: متاسفانه به دلیل کمبودهای مالی زمان برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد. پیشتر قرار بود این جشنواره از اول تا پنجم آبانماه به طور همزمان در مشهد و کربلا برگزار شود. این جشنواره طی چند ماه گذشته با رعایت همه استانداردهای حرفه‌ای توانست میزبان حدود 3500 اثر در قالب فیلم، فیلمنامه و عکس از ایران و 82 کشور جهان باشد که هم اکنون با اتمام مرحله انتخاب در مجموع شاهد راهیابی 228 اثر از 186 هنرمند داخلی و خارجی به بخش رقابتی جشنواره است.

وی افزود: به دلیل حجم گسترده میهمانان این جشنواره، نیاز بود تا این رویداد به شکل آبرومندی برگزار شود، ولیکن به دلیل بورکراسی‌های اداری، نقدینگی مورد نظر تامین نشد و ما چاره‌ای جز تعویق این رویداد عاشورایی نداشتیم، اما تلاش خود را می‌کنیم تا با رفع مشکلات پیش رو هر چه سریعتر این رویداد برگزار شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «مسیر عشق» گفت: جای یک جشنواره که نام و پیامش مزین به عاشورا باشد در سینمای کشور ما بسیار خالی بود، برای همین این جشنواره پایه ریزی شد تا اتفاقات عاشورایی در هنر فرصت بیشتری برای خودنمایی داشته باشند، اما افسوس که این قبیل کارها آنچنان که باید در سینما و تلویزیون حمایت نمی‌شوند.
captcha