ترامپ عقب‌نشینی می‎کند
کد خبر: 3653726
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

ترامپ عقب‌نشینی می‎کند

گروه سیاست و اقتصاد: یک عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به هجمه و فشار بین‌المللی که بر روی رییس جمهور آمریکا وجود دارد، به نظر می‌رسد ترامپ در خصوص برجام عقب‌نشینی خواهد کرد.

عوض حیدرپور، عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: مواضع اخیر ترامپ، استراتژی جدید آمریکا در قبال انقلاب اسلامی ایران بود.
وی با اشاره به ملاقات اخیر ترامپ با پادشاه عربستان و نخست‌‎وزیر رژیم صهیونیستی در نیویورک، گفت: حرف‌های بی‌‍ربط و بی‌ارزش ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران، ترجمان مواضع و درخواست‌های عربستان، اسرائیل، امارات و بحرین برای فشار به جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: سخنان اخیر ترامپ سخیف، بی‌ربط و بی‌پایه بود، به‌طوری که خریداری نه تنها در ایران و بلکه در سراسر جهان نداشت و بیشتر سیاست‌مداران جهان نیز نسبت به این سخنان بی‌پایه و بی‌اساس واکنش نشان دادند.
حیدرپور بیان کرد: خود مردم آمریکا نیز به خوبی متوجه شدند که چه فرد پستی را به‌عنوان رییس جمهور انتخاب کرده‌اند و به نظر می‌رسد ترامپ از جمله رییس جمهورهای آمریکا است که برای یک مدت چهارساله بر سر کار خواهد ماند.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا ربطی به برجام نداشت، گفت: اگر آمریکا بخواهد خللی در برجام به‌جود بیاورد، قطعا جمهوری اسلامی نیز واکنش مناسب خود را نشان خواهد داد و برنامه هسته‌ای خود را با قدرت هرچه تمام دنبال خواهد کرد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به هجمه و فشار بین‌المللی که بر روی رییس جمهور آمریکا وجود دارد، به نظر می‌رسد ترامپ در خصوص برجام عقب نشینی خواهد کرد.
captcha