محمدجواد ظریف از خانواده شهیدحججی تقدیر کرد
کد خبر: 3653768
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
در نامه‌‌ای؛

محمدجواد ظریف از خانواده شهیدحججی تقدیر کرد

گروه سیاسی: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در نامه‌ای از خانواده شهید مدافع حریم اهل بیت «محسن حججی» تقدیر کرد. او نوشت که سربلندی ایران با جانفشانی این شهیدان به دست آمده و پشتوانه دستگاه دیپلماسی برای احقاق حقوق ملت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در نامه‌ای از خانواده شهید مدافع حریم اهل بیت «محسن حججی» تقدیر کرد. او نوشت که سربلندی ایران با جانفشانی این شهیدان به دست آمده و پشتوانه دستگاه دیپلماسی برای احقاق حقوق ملت است.

متن این پیام  به شرح زیر است:
خانواده محترم شهید معزز محسن حججی
سلام و درود خدا بر نخل‌های بی سرسرزمین شهادت و استقامت که عاشقانه و مظلومانه در راه عزت و شرف ایران و اسلام  جان عزیز خود را تقدیم کردند. شهادت مظلومانه محسن حججی عزیز، هرچند بسیار تلخ  و اندوهناک بود، لکن حکایت از از رشادت جوانان برومند ایرانی و گواه صادقی بر حقانیت جمهوری اسلامی در مبارزه بی‌ا‌مان با تروریسم تکفیری است. سربلندی و استقلال ایران اسلامی با مجاهدت و جانفشانی عزیزان ارزشمندی همچون شهید حججی به دست آمده و میراث خون این شهدا، پشتوانه عظیمی برای دستگاه دیپلماسی کشور در پیگیری و احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه جهانی خواهد بود.
اینجانب شهادت آن پاسدار جهادگر فرهنگی را تبریک و تسلیت عرض نموده و آرزوی سلامتی و سعادت آن خانواده محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
محمد جواد ظریف

captcha