همت مردم خراسان‌جنوبی برای کمک به مسلمانان میانمار
کد خبر: 3653769
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

همت مردم خراسان‌جنوبی برای کمک به مسلمانان میانمار

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مبنی بر کمک به مردم مسلمان میانمار گفت: کار ویژه جمع‌آوری کمک از جمعه ۲۸ مهرماه شروع می‌شود و تا ۶ آبان‌ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، جواد خامسان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز 25 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص کمک به مسلمانان مظلوم میانمار اظهار کرد: سال‌ها است رفتارهایی از مدعیان صلح و بشر دوستی سر می‌زند که با شعارهای آنان مطابقت ندارد.
 وی به جنایات وارد شده به مردم مظلوم یمن اشاره کرد و اظهار کرد: هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند از این ظلم‌ها به راحتی بگذرد.
‌خامسان ادامه داد: امروز شمار بسیاری از مردم میانمار از خانه‌های خود آواره هستند و به شکل غیر انسانی دچار آسیب شدند و در شرایط بسیار بحرانی زندگی می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه مردم این استان در عرصه انسان‌دوستی پیشتاز بودند و در تمام جبهه‌های مددرسانی علی‌رغم اینکه خودشان در شرایط سختی زندگی می‌کنند اما هرجا نیاز به کمک بوده شتافتند.
‌خامسان با بیان اینکه با توصیه نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مبنی بر کمک به مردم مسلمان میانمار، عنوان کرد: در همین راستا کمیته کمک به مردم میانمار در استان تشکیل شده تا کار ویژه جمع آوری کمک از جمعه 28 مهرماه شروع و تا 6 آبانماه ادامه یابد.
‌وی به شیوه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مسلمان میانمار اشاره کرد و افزود: شماره حساب 99999 بانک‌های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی، تجارت، سپه، شهر و آینده برای واریز وجوهات نقدی مردم در نظر گرفته شده است.
‌خامسان با تأکید بر اینکه از اهدای کمک‌های غیرنقدی فعلاً پرهیز شود، یادآور شد: همچنین کد #112*3*741* روی تلفن‌های همراه برای جمع آوری کمک‌های نقدی جهت مسلمانان میانمار است.
captcha