برپایی انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با 40 کاندیدا
کد خبر: 3653885
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کوششی خبر داد:

برپایی انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با 40 کاندیدا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور از برپایی انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران با 40 کاندیدا تأیید صلاحیت شده خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرانی ـ مردمی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: 40 نفر از کاندیداهای ثبت‌ نام‌کننده برای انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم استان تهران تأیید صلاحیت شده‌اند و برخی از افراد به دلیل نقص مدرک، صلاحیت آنها احراز نشد.
وی با اشاره به اینکه مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران جمعه، 28 مهرماه تشکیل می‌شود، عنوان کرد: این جلسه از ساعت 9 صبح با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاونت قرآن و عترت ارشاد، مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن و سایر مدیران کل دو دستگاه و با دعوت از 500 مدیر مؤسسه در سالن بصیرت مجتمع فرهنگی 13 آبان(لانه جاسوسی) واقع در تقاطع طالقانی و مفتح، انجام می‌شود.
کوششی با تأکید بر اینکه این جلسه با حضور 251 نفر از مدیران مؤسسات قرآنی رسمیت پیدا می‌کند، بیان کرد: در ابتدای این جلسه مهدی نادی، دبیر کمیته اجرایی اتحادیه‌ استان گزارشی از روند برگزاری کمیته و اجرای مقدمات مربوط به مجمع را بیان می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور تأکید کرد: سپس معاونت قرآن و عترت ارشاد و رئیس سازمان دارالقرآن دقایقی کوتاه به سخنرانی می‌پردازند و در ادامه هیئت رئیسه تشکیل می‌شود.
وی تصریح کرد: دو موضوع تصویب کلیات اساسنامه پیشنهادی و سپس معرفی کاندیداها و سخنرانی کوتاه هر کدام از آنها انجام می‌گیرد و در ادامه رأی‌گیری برگزار می‌شود.
کوششی عنوان کرد: با تشکیل مجمع عمومی اتحادیه‌های استان تهران و برپایی انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم قرآنی، فرآیند تشکیل ادغام در 30 استان کشور به پایان می‌رسد و پس از فراهم شدن زمینه‌های لازم به سراغ تشکیل ادغام اتحادیه در کشور می‌رویم.
captcha