یاوه‌گویی‌های ترامپ نشان‌دهنده شکست آمریکا برابر ملت ایران است
کد خبر: 3653894
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

یاوه‌گویی‌های ترامپ نشان‌دهنده شکست آمریکا برابر ملت ایران است

گروه سیاسی: نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهامات نابخردانه و جاهلانه ترامپ علیه ایران، نشان از درماندگی و شکست آمریکا در برابر ایران است.

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا برازنده یک رئیس جمهور نبود و به اعتبار جهانی آمریکا لطمه بزرگی را وارد کرد.
وی ادامه داد: ضربه به نظام اسلامی از اهداف استکبارجهانی است که تلاش‌ها در این زمینه همیشه ناکام می‌ماند و چهره آن را هرچه بیشتر آشکار می‌سازد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بررسی‌ها، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال برهم زدن معاهدات بین‌المللی برجام بود اما غافل از این نکته که آمریکا برای ملت ایران اسلامی هیچگاه قابل اعتماد نبوده است.
اکبریان اضافه کرد: امروز با همدلی و آگاهی هرچه بیشتر باید در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی گام برداشت.
این مسئول ضمن تقدیر از مواضع اخیر ریاست جمهوری در برابر رئیس جمهور آمریکا، ابرازکرد: چهره رئیس جمهور و دولت آمریکا برای همه شناخته شده بود و ایران از ابتدا آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و به شیطان هم نمی‌توان اعتماد کرد و به مذاکره با آن خوشبین بود.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام یک سند بین‌المللی است و ایران نخستین ناقض آن نخواهد بود عنوان کرد: در مقابل نقض برجام توسط کشورهای غربی سکوت نخواهیم کرد و اگر آن‌ها بخواهند از برجام خارج شوند ما زودتر از آن‌ها به برجام پشت خواهیم کرد.
captcha