برگزاری نشست ارزیابی و تحلیل طرح جامع «شناسنامه قرآنی کشور»
کد خبر: 3653921
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

برگزاری نشست ارزیابی و تحلیل طرح جامع «شناسنامه قرآنی کشور»

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست ارزیابی و تحلیل طرح جامع شناسنامه قرآنی کشور با حضور مدیران و مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست ارزیابی و تحلیل طرح جامع، شناسنامه قرآنی کشور صبح امروز 25 مهرماه با حضور مدیران و مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، گودرزی، مشاور شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی با اشاره به اینکه شناسنامه فعالیت‌های قرآنی گام بزرگ و مثبتی در راستای سنجش دقیق فعالیت‌های قرآنی و ایجاد شاخص معین در این زمینه، خواهد بود، گفت: این طرح امکانات زیادی از جمله سرشماری، رصد و امکان آمایش فعالیت‌های قرآنی و همچنین جمع‌آوری و پردازش داده‌ها و ... را برای تمام سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور فراهم می‌کند.

وی گفت: هدف اصلی طرح شناسنامه قرآنی شناخت کمی و کیفی از فعالیت‌های مدیریتی، آموزشی و ... نهادها و سازمان‌های قرآنی است و البته در کنار اهداف اصلی اهداف فرعی و عملیاتی زیادی نیز در نظر گرفته شده‌ است. 

در ادامه این جلسه مسئولان و صاحب‌نظران حاضر ضمن انتقاد و پیشنهاد نسبت به این طرح به تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است در این نشست عباس نظری‌راد، مدیر کل اداره ارتباطات و هماهنگی، اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج، امیر اشراقی، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت، محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی، علی پژهان، معاون کل اداره ارتباطات و هماهنگی، حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها، گودرزی، مشاور شورای عالی انقلاب فرهنگی و صدر، مدیر شرکت آماری شاخص‌نگار حضور داشتند. 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۲۱
0
0
برپایی نشست ارزیابی و تحلیل به ارتقاء و رفع ایرادات منجرب می‌شود
captcha