انتخابات شورای هیئات مذهبی در 32 نقطه فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3653979
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

انتخابات شورای هیئات مذهبی در 32 نقطه فارس برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در 32 حوزه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام شكرالله دانش، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 25 مهرماه در نشست هماهنگی برگزاری انتخابات با حضور مسئولان و نمایندگان ادارات استان از برگزاری انتخابات شورای هیئات مذهبی در 32 حوزه استان فارس خبر داد.

وی افزود: انتخابات در استان فارس با استقبال خوب رؤسای هیئات مذهبی سراسر استان روبه‌رو شده است و تاکنون 31 کاندید در شیراز اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ثبت نام این آمار به بیش از 40 نفر برسد.

دانش اظهار كرد: طراحی و تست اولیه نرم‌افزار جهت برگزاری انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی انجام و تعرفه رأی و کارت شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان فارس برای همه شهرستان ها چاپ شده است.

معاون تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: اطلاع‌رسانی ها به صورت پیامکی، تلفنی، ارسال نامه، نصب بنر و چاپ و توزیع بروشور برای کلیه هیئات مذهبی در سطح کل استان فارس انجام شده است.

بنا بر این گزارش، در این نشست نمایندگان دستگاه ها، نهادها و ادارات مختلف استان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص هرچه بهتر برگزار کردن این انتخابات پرداختند و بحث و تبادل نظر انجام شد.

captcha