تمام ظرفیت‌های ادارات فرهنگی در راستای تقویت كلاس‌های قرآنی به كار گرفته شوند
کد خبر: 3654004
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
نورائی‌نیا:

تمام ظرفیت‌های ادارات فرهنگی در راستای تقویت كلاس‌های قرآنی به كار گرفته شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده تأكید كرد كه باید از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ادارات فرهنگی در راستای تقویت کلاس‌های قرآنی استفاده كرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن نورائی نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده امروز، 25 مهرماه خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ادارات فرهنگی در راستای تقویت کلاس‌های قرآنی در مساجد و محافل مذهبی این شهرستان شد.

وی گفت: اگر فرهنگ قرآنی به درستی در جامعه نهادینه شود و مردم، خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان با فرامین و رهنمودهای قرآنی مانوس شوند، آسیب‌های فرهنگی و بزه کاری‌های اجتماعی به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند و در این راستا باید برنامه‌ریزی و اهتمام بیشتری صورت گیرد.
نورائی‌نیا اظهار كرد: قرآن کریم تنها نسخه نجات‌بخش بشری از دست گرفتاری‌ها، موهومات و خرافات و آشفتگی‌های روحی است و مادامی که مردم مفاهیم این کتاب مقدس را به‌عنوان سرمشق و الگو قرار دهند جامعه رو به سمت بالندگی و شکوفایی گام برخواهد داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده، آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را مقدمه‌ای برای درک مفاهیم والای قرآنی دانست و افزود: اداره تبلیغات اسلامی آباده با اعزام مربیان و حافظان قرآن کریم و تأمین کتب قرآنی در مساجد و محافل مذهبی و تقویت جلسات قران خانگی گام‌های مثبتی در ترویج معارف قرآنی در شهرستان برداشته است.

captcha