بررسی گزینه‌های مجمع نمایندگان علت تاخیر در معرفی استاندار اردبیل
کد خبر: 3654013
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
نماینده مردم اردبیل در مجلس با مهر مطرح کرد؛

بررسی گزینه‌های مجمع نمایندگان علت تاخیر در معرفی استاندار اردبیل

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی علت تأخیر در معرفی استاندار این استان را بررسی گزینه‌های مجمع نمایندگان استان توسط وزارت کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از مهر، محمد فیضی افزود: برخلاف گمانه‌زنی‌هایی که طرفداران نامزدهای استانداری در فضای مجازی طرح می‌کنند، در حال حاضر بررسی گزینه قطعی استانداری در حال انجام است و هیچ فردی به صورت قطعی انتخاب نشده است.
وی تأکید کرد: در پی درخواست مجمع نمایندگان از وزارت کشور بررسی سه گزینه پیشنهادی شامل آقایان بهنام جو، کامکار و چاووشی آغاز شد.
به گفته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه مجمع نمایندگان آقای نگارنده را به جای آقای چاوشی برای بررسی معرفی کرد و این بررسی‌ها فعلاً به انتخاب قطعی نرسیده است.
وی تصریح کرد: دلیل اینکه در این مرحله پیشنهاد نمایندگان بررسی می‌شود به اتحاد و یکدستی آن‌ها در طرح پیشنهادات برمی‌گردد.
فیضی در عین حال یادآور شد که در انتخاب استاندار اردبیل بین نمایندگان استان و وزارت کشور اختلافی وجود ندارد.
وی متذکر شد: در فضای مجازی اینطور طرح می‌شود که بین وزارت کشور و مجمع نمایندگان اختلاف وجود داشته و این در حالی است که انتخاب نهایی استاندار در حیطه اختیارات وزارت کشور است و نمایندگان صرفاً می‌توانند نامزدهای پیشنهادی خود را معرفی کنند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: ما منتظر بررسی‌های نهایی و اعلام نظر وزارت کشور هستیم تا استان اردبیل، استاندار جدید خود را بشناسد.
captcha