نماد «سخاب7» بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص داد
کد خبر: 3654031
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
در فرابورس ایران؛

نماد «سخاب7» بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص داد

گروه اقتصاد: اسناد خزانه اسلامی بانکی مرحله هفتم در معاملات بازار فرابورس ایران بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، 60 درصد از حجم و 30 درصد از ارزش کل مبادلات روز جاری در فرابورس ایران به بازارهای اول و دوم اختصاص داشت؛ بدین ترتیب شاهد دادوستد بیش از 248 میلیون سهم به ارزش نزدیک به 505 میلیارد ریال در این بازارها بودیم.
معاملات روز جاری در بازار پایه نیز به دادوستد افزون بر 91 میلیون سهم به ارزش بیش از 140 میلیارد ریال منتهی شد که این حجم از مبادله در 10 هزار و 645 نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد «سخاب7» بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص داد
همچنین خریداران و فروشندگان اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در چهارمین روز کاری این هفته بیش از 42 هزار ورقه تسه را به ارزش بالغ بر 32 میلیارد ریال دست به دست کردند و بیشترین استقبال را نسبت به امتیاز تسهیلات مسکن تیرماه96 با نقل‌وانتقال بیش از 18 هزار ورقه به ارزش افزون بر 14 میلیارد ریال نشان دادند.
در تابلو اوراق با درآمد ثابت نیز 589 هزار و 570 ورقه به ارزش بالغ بر 544 میلیارد ریال میان معامله‌گران جابه‌جا شد که اسناد خزانه اسلامی در نماد سخاب7 بیشترین حجم و ارزش مبادلاتی را به خود اختصاص دادند.
captcha