راه‌اندازی 7 جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین در مهران
کد خبر: 3654343
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
چاغروندی خبر داد:

راه‌اندازی 7 جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین در مهران

گروه اجتماعی: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از راه‌‌اندازی 7 جایگاه سوخت سیار برای خدمات‌دهی به زائران اربعین در مهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، علی‌اصغر چاغروندی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، اظهار کرد: امسال و در ایام اربعین چهار جایگاه تامین سوخت (بنزین و گازوئیل) از سوی 2 شرکت خصوصی "دریا کولاک جنوب" و شرکت "ماهان یزد" در مهران راه‌اندازی و یه زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.
وی افزود: از این تعداد 2 مورد در پارکینگ بزرگ اربعین، یک جایگاه در پارکینگ برکت و یکی جایگاه هم در ضلع روبروی پارکینگ اربعین در نظر گرفته شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با بیان اینکه امسال از ظرفیت این جایگاه (بنزین و گازوئیل) در ایام اربعین به خوبی استفاده خواهد شد، عنوان کرد: در این ایام و در صورت نیاز 2 جایگاه سوخت سیار دیگر در ورودی امامزاده پیرمحمد ملکشاهی و سه راهی صالح آباد راه‌اندازی خواهد شد.
چاغروندی با اشاره به اینکه پنج جایگاه سیار در انبارهای شرکت موجود بوده و در صورت نیاز از این تعداد در ایام منتهی به اربعین استفاده می شود، تصریح کرد: آمادگی کامل جایگاه های سوخت استان در ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زائران حسینی وجود دارد هیچ نگرانی در تامین فرآورده های نفتی برای تردد وسایل نقلیه زائران اربعین حسینی وجود ندارد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام اضافه کرد: تا هر ظرفیتی که به فرآوردهای نفتی (بنزین و گازوئیل) نیاز باشد، آن را تامین می کنیم و حتی در شرایطی مانند افزایش بار ترافیکی نیز اقدام به حمل و توزیع سوخت به صورت سیار خواهیم کرد.
captcha