آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی تخصصی قرآن و کودک در مجمع حافظان نور یزد
کد خبر: 3654402
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

آغاز ثبت نام دوره تربیت مربی تخصصی قرآن و کودک در مجمع حافظان نور یزد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره تربیت مربی تخصصی قرآن و کودک در مجتمع قرآنی حافظان نور یزد برگزار می‌شود.

طیبه نصیری، مدیر مجتمع قرآنی حافظان نور یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به این مطلب گفت: طرح ویژه تربیت مربی تخصصی قرآن و کودک با محوریت نابغه‌پروری در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این طرح در فرآیند نام نویسی از علاقه‌مندان است، اظهار کرد: در نظر داریم در صورت به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام کنندگان دوره را طی اواخر بهمن‌ماه یا اوایل اسفندماه برپا کنیم.
نصیری اضافه کرد: افرادی که در گذشته دوره‌های تربیت مربی را گذرانده‌اند، در حوزه تخصصی کودک فعالیت داشته‌اند می‌توانند در این دوره حضور داشته باشند تا با فراگیری تکنیک‌هایی به جذب کودک در کلاس‌های قرآن شوند.
مدیر مجتمع قرآنی حافظان نور یزد تصریح کرد: لذت‌بخش‌تر کردن فراگیری قرآن برای کودکان از محوریت‌های مهم این طرح است که دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، شرط سنی حداقل 18 و حداکثر 35 سال و حفظ حداقل یک جزء قرآن از جمله شرایط ورود به دوره است.
وی ادامه داد: این دوره در حدود 30 ساعت آموزی برگزار می‌شود و در صورتی که متقاضی حافظ یک جزء قرآن نباشد می‌تواند طی دوره حفظ یک جزء را به اتمام برساند. همچنین در پایان دوره آزمون گرفته می‌شود و گواهینامه اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، شعبه اول مجتمع قرآنی حافظان نور در یزد، خیابان جوادالائمه، خیابان اندیشه، کوچه هشتم، پلاک 26 قرار دارد. همچنین شعبه دوم این مرکز نیز در میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، کوچه حنا یا شهدید فتوحی، روبروی مسجد رسولیان، شماره 4 واقع شده است.
captcha