انقلاب اسلامی تبدیل به قطب عظیمی از قدرت شده است
کد خبر: 3654598
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

انقلاب اسلامی تبدیل به قطب عظیمی از قدرت شده است

گروه سیاسی: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی امروز به قطب عظیمی در جهان تبدیل شده است و همه قدرت‌های استکباری متحد شده‌اند مقابل ایران اسلامی بایستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در تبریز، درباره تحولات امروز جهان و انقلاب اسلامی گفت: حقیقت آن است که اسلام حاکمیت تشکیل داده است و امروز به یک قطب عظیمی از قدرت در جهان تبدیل شده و موضوع محوری جهان امروز اسلام است و به همین دلیل برای خاموش کردن نور خدا همه قدرت‌های شیطانی دست به دست هم داده‌اند تا از ظهور یک قدرت جدید به نام اسلام جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: نظام ساخته قدرت‌ها در عالم درحال فروپاشی به دست اسلام است و ما در این فضای تقابل راهبردی که بین دنیا و جهان اسلام در پرتو انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، جهاد سختی را پشت سر گذاشته و هنوز هم در میادین سختی از جهاد درگیریم.
سردار سلامی، در ادامه سخنان خود بیان کرد: امروز جبهه‌های وسیعی علیه دشمنان خدا گشوده شده است، روزگاری آن‌ها تلاش داشتند تا تمرکز قوا را بر قلب این تحول یعنی جهان اسلام بنا بگذارند. جنگ را به درون خیابان‌های ما کشاندند و ما را در انزوای سیاسی قرار دهند.
وی، با بیان اینکه دشمن در طول چهار دهه در حوزه اقتصاد، فرهنگ، سیاست، امنیت، دفاع، عملیات روانی و عمل اجتماعی فعالیت کرده است گفت: در طول این ۴ دهه دنیای استکبار به شکل متحد بی‌وقفه تمام ظرفیت ممکن را برای معکوس‌سازی روند گسترش اسلام به کار گرفته‌اند اما هرچه بیش‌تر تلاش کردند کمتر نتیجه گرفتند.
جانشین فرمانده کل سپاه، افزود: در مقابل این تهاجم دشمن، ما حرکت را معکوس کرده ایم و ابتکار عمل را به دست گرفته‌ایم و جنگی را که در کنار رود کارون به ما تحمیل شده بود اکنون به مرزهای دریای کنار مدیترانه برده ایم.
وی گفت: ساخت موشک بالستیک با دقت 100 فناوری خاصی است که تنها در دست چند کشور است ولی اکنون ایران اسلامی این نوع موشک را ساخته و در اختیار گرفته است.
سردار سلامی با اشاره به برکات هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر دفاع مقدس نبود سپاه هم قوی نمی‌شد و ضرورتی نمی‌دیدیم موشک بسازیم و پدافند هوایی داشته باشیم.
وی گفت: وقتی جوان مومن و متعهد ایرانی می‌تواند هسته را بشکافد، ماهواره پرتاب کند و موشک بالستیک بسازد این نشانه بزرگی قدرت اسلام است.
جانشین فرمانده سپاه افزود: دشمن بزرگ برای کشور ما یک موهبت الهی است همانطور که رهبر معظم انقلاب که همه توطئه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده اند هم یک موهبت الهی است.
این فرمانده ارشد سپاه با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان هم گفت: دشمنان و بدخواهان تلاش می‌‌کنند معروف را به منکر و منکر را به معروف تبدیل کنند.
سردار سلامی افزود: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است اگر بتواند جوامع اسلامی را از هویت حقیقی دینی تهی کند و عناصر شکل دهنده عدالت طلبی و آزادی خواهی را ویران کند آنگاه می‌توانند بر عالم اسلام  مسلط شوند.
جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن با اشغال نظامی، حصر اقتصادی، انزوای سیاسی و تهدید نمی‌تواند حرکت عظیم انقلاب اسلامی را متوقف کند لذا به جنگ نرم روی آورده است.
وی افزود: شکست‌های افسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب ما محقق شد؛ امروز هیچ مقام آمریکایی در هیچ کشور اسلامی نمی تواند از عرض خیابان عبور کند در حالی که قبلا فرش قرمز برایشان پهن می کردند.
سردار سلامی با اشاره به سخنان رییس جمهوری آمریکا بیان کرد: این سخنرانی چیزی جز فهرستی از شکست‌های آمریکا نبود و در حقیقت اعتراف به ظهور قدرتی نو پدید به نام اسلام بود.
وی گفت: رییس جمهور آمریکا در ۲۰ دقیقه اول سخنرانی، سیاست جهانی خود را در مورد ایران اعلام کرد که معلوم می‌کند ایران به یک قدرت تبدیل شده است و خبری از گزینه نظامی نیست، راه ها بسته شده است، اگر در میدان جهاد باشیم مطمئنا نصرت الهی شامل می‌شود.
وی بیان کرد: عدم پایبندی رییس جمهور فعلی آمریکا به تعهدات رییس جمهور قبلی، نشان می‌دهد که ذخایر تدبیر و عقل راهبردی به پایان رسیده است و این نقطه فروپاشی آمریکاست و آیا بعد از این هیچ تفاهم بین‌المللی با آمریکا برقرار می شود؟ هیچکس منطق امروز آمریکا را نپذیرفت.
جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: در سخنرانی رییس جمهور آمریکا، ایران و نظام ایران اسلامی درخشید، فکر می کردند یک التهاب اجتماعی اتفاق می افتد و قیمت ارز بالا می رود، اما مردم ایران و مقام معظم رهبری با کرامت و وقار از کنار این حادثه گذشتند، این موارد در نقطه‌ی دیگری از جهان هیچوقت صورت نمی‌گیرد. 


captcha