عصبانیت آمریکا بدلیل شکست در مقابل ایران است
کد خبر: 3654751
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

عصبانیت آمریکا بدلیل شکست در مقابل ایران است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تبریز، با بیان اینکه برجام برای آمریکا یک بهانه است، گفت: موضوع اصلی عصبانیت آمریکا از شکست در عراق، سوریه، یمن بوده و همچنین آخرین شکست نیز در هدف جداپذیری کرکوک از عراق بوده که می خواست صهیونیست جدید تشکیل دهد ولی باز هم شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی،حجت الاسلام علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه برجام برای آمریکا یک بهانه است، گفت: موضوع اصلی عصبانیت آمریکا از شکست در عراق، سوریه، یمن بوده و همچنین آخرین شکست نیز در هدف جداپذیری کرکوک از عراق بوده که می خواست صهیونیست جدید تشکیل دهد ولی باز هم شکست خورد.
وی با اشاره به اینکه داشتن حیا خود نعمت بزرگی از جانب پروردگار است، گفت: آمریکا با بی‌حیایی تمام می‌گوید که سپاه حامی تروریست است در حالی تک تک ایرانیان و همه مسوولان کشور با صراحت اعلام می‌کنند که سپاه در قلب تک تک ما جای دارد.
امام جمعه موقت تبریز با تاکید به اینکه انگار آمریکا دچار فراموشی شده که چه جنایت‌هایی در لیبی، افغانستان، هیروشیما، عراق، ناکازاکی و غیره انجام داده است، تصریح کرد: وقتی ایران اسلامی دست به تکنولوژی موشکی دست می‌یابد آمریکا دخالت کرده و اشکالاتی برای آن ایجاد می‌کند زیرا آمریکا از این هراس دارد که سپاه دلاور آمریکا  را از منطقه بیرون کند.
حجت الاسلام حاجی زاده خطاب به رئیس جمهور ترامپ مبنی بر اینکه تا آخرین توان خود مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس با تجهیزات کم اجازه از دست دادن یک وجب خاک از وطن را ندادیم ولی امروز دیگر آن دوران تمام شده و ما تجهیزات زیادی داریم.
حاجی‌زاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با کمترین تجهیزات از وطن دفاع کردیم، اظهار کرد: ما شهادت را برای خود افتخار می‌دانیم و تا آخرین توان خود شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد.
خطیب نماز جمعه تبریز خاطرنشان کرد: ترامپ به جای خلیج فارس، اسم دیگری بر زبان می آورد و تصور می‌کند که می‌تواند خلیج فارس را با اسامی جعلی نام ببرد، در حالی که نمی داند ما هرگز اجازه از دست دادن یک خاک از منطقه خود را نداده‌ایم و نمی‌دهیم.
وی با اشاره به برگزاری موفق اجلاسیه بزرگ علمای بلاد در تبریز، گفت: بیش از یک هزار نفر از علمای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در این همایش شرکت داشتند.
وی اظهار  امیدواری کرد که  امیدواریم این همایش دستاوردهای خوبی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای منطقه شمالغرب کشور و نظام اسلامی داشته باشد.
captcha