رقابت‌های قرآنی كاركنان بنیاد شهید استان فارس پایان یافت
کد خبر: 3654753
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

رقابت‌های قرآنی كاركنان بنیاد شهید استان فارس پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن كاركنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس روز گذشته، 27 مهرماه با رقابت 120 نفر در شیراز برگزار شد.

این مسابقات در چهار رشته اذان، حفظ، قرائت و مفاهیم قران کریم در دو بخش بانوان و آقایان ویژه کارکنان بنیاد و فرزندانشان برگزار شد.

رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه این مسابقات اهداف برگزاری این رقابت‌ها را یادآور شد و گفت: ترویج سبک زندگی قرآنی، مهم‌ترین هدف از برگزاری مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی افزود: آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی جامعه اسلامی است که موجب گسترش معنویت و حل بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.
سیدمهدی روحانی، رئیس اداره امور كاركنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در حاشیه این برنامه گفت: این مسابقات در مرحله استانی با استقبال خوب کارکنان بنیاد همراه بود و ان‌شاءالله نفرات برتر در هر رشته به مسابقات کشوری که تا پایان امسال برگزار می‌شود راه می‌یابند.
وی افزود: امید است با توسل به کتاب نورانی وحی در زندگی، گفتار و رفتار قرآنی داشته باشیم که این موضوع موجب نورانیت و برکت زندگی‌مان خواهد شد.

captcha