انتشار 8 کتاب با موضوع قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3654815
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

انتشار 8 کتاب با موضوع قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی: مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال، هشت کتاب با موضوع قرآن و عترت در خراسان‌جنوبی انتشار یافته است.

محمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر، 22 ناشر در خراسان‌جنوبی  وجود دارند که از این تعداد، 15 ناشر فعال هستند.
وی با بیان اینکه دو نمایندگی نشر در استان فعال است، افزود: در حال حاضر تعداد شش ناشر در استان غیرفعال هستند.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: کتاب‌های امیدواران گلستان(2) نوشته علی‌اکبر حسامی، آرامش دل نوشته محمد منصورنژاد و تفسیر قرآن از منظری دیگر تألیف زهرا رئیسی میرزاقلی از جمله کتاب‌های حوزه قرآن و عترت است که از ابتدای امسال منتشر شده است.
جعفری ادامه داد: همچنین کتاب‌های شیعه در منابع اهل سنت نوشته احمد باقریان، سفر به عراق نوشته زکریا بیدگلی، گام‌هایی به سوی بهشت تألیف اسحاق حیدری، سیمای ولایت نوشته دکتر رضایی بیرجندی و کتاب حیا، عفاف، حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نوشته اسحاق حیدری نیز از جمله کتاب‌های انتشار یافته در این حوزه از ابتدای امسال است.
وی اظهار کرد: کتاب‌های سیاست و حکومت در نهج‌البلاغه، باران نور، اتحاد و اختلاف در رؤیت هلال از دیدگاه‌های فقهای اسلامی و حاکمیت خداوند در روز قیامت، از جمله کتاب‌های انتشار یافته در حوزه قرآن و عترت در سال گذشته است.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: همچنین کتب زمزمه‌های فجر از منظر قرآن کریم، مسائل سیاسی، امنیتی جهان اسلام، کرامت انسانی در شهر اسلامی و نغمه‌های بهشتی یک و دو، از دیگر کتاب‌های انتشاریافته در این حوزه در سال 95 در سطح استان است.
جعفری یادآور شد: کتاب‌های نگاره‌هایی از معراج محمد(ص)، انسان و اندیشه، شیطان و شیطان‌پرستی از ابتدا تا عصر حاضر، امامت از دیدگاه پیامبر(ص) و رنگین کمان زندگی نیز از دیگر کتب انتشاریافته در حوزه مفاهیم قرآن و عترت استان بوده که در سال گذشته منتشر شده است.
captcha