کمک 430 میلیون ریالی مردم چایپاره به ستاد بازسازی عتبات عالیات
کد خبر: 3654997
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
در نیمه نخست سال جاری انجام شد؛

کمک 430 میلیون ریالی مردم چایپاره به ستاد بازسازی عتبات عالیات

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره گفت: در نیمه نخست سال جاری، مردم خیر چایپاره 430 میلیون ریال به منظور بازسازی عتبات عالیات مشارکت کرده‌اند.

سیف‌الدین نجفی رئیس بازسازی عتبات عالیات چایپاره در گفت و گو با خبر گزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری، 430 میلیون ریال توسط مردم خیر چایپاره به منظور مشارکت در بازسازی بقاع متبرکه جمع آوری شده است.

وی افزود: همچنین در این نیمه نخست سال ساری، سه قطعه طلا و جواهرات، توسط بانوان خیر چایپاره به ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهر اهداء شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره از اواخر دی ماه سال گذشته تشکیل شده و مردم چایپاره برای بازسازی عتبات عالیات در 2 ماه انتهایی سال 95، مبلغ 20 میلیون ریال مشارکت دشته اند.                                 

وی با اشاره به رشد چشمگیر جمع‌آوری نذورات مردمی عنوان کرد: دلیل افزایش کمک‌های مردمی به ستات بازسازی عتبات عالیات چایپاره، عشق و ارادت مردم این شهر به ائمه اطهار (ع) و برنامه ریزی منظم و اطلاع رسانی منسجم ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره بوده است.

نجفی ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال جاری، توسط رابطین تعیین شده در هیئات مذهبی و ادارات و ارگان های مختلف چایپاره،  ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهر تعامل مطلوبی با دستگاه‌ها و سازمان های دولتی و خصوصی برقرار کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نیم سال دوم ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره تاکید کرد: شناسایی و دیدار چهره به چهره با خیرین چایپاره و دعوت به مشارکت در بازسازی بقاع متبرکه و همچنین برگزاری جلسات متعدد با مدیران کارخانجات و معادن برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، از اهم سیاست‌ گذاری‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات برای 6 ماهه دوم سال جاری است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات چایپاره با دعوت عموم مردم در برای مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، بیان کرد: کمک رسانی جهت بازسازی عتبات عالیات و بقاع متبرکه یک فرصت کم نظیر برای جمع آوری توشه آخرت بوده و مردم با مشارکت در این امر مهم، برای عاقبت بخیری در دنیا و خیر برکت اخروی تلاش خواهند کرد.

captcha