خدمات‌دهی شهرداری‌های البرز به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3655107
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

خدمات‌دهی شهرداری‌های البرز به زائران اربعین حسینی

گروه اجتماعی: معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهرداری‌های استان همچون سال‌های گذشته تمهیداتی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اندیشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، خسرو ارتقائی، معاون امور عمرانی استانداری البرز، 29مهرماه درنشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه با شکوه مراسم اربعین حسینی که با حضور شهرداران، سرپرستان شهرداری‌های تابعه استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهارکرد: تمام شهرداری‌های تابعه استان همه امکانات خود را برای رفاه حال زائران امام حسین(ع) به کار گیرند.
وی ضمن قدردانی از تمام کمیته‌ها و مناطق برای اقدامات برنامه‌ریزی شده برای رفاه زائران اربعین افزود: پیش‌بینی‌ها حاکی است که امسال ظرفیت حضور زوار در کربلا همزمان با اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد بنابراین باید با توان، تجهیزات و امکانات بهتری نسبت به دو سال گذشته حضور یابیم.
ارتقائی ابراز امیدواری کرد امسال با تمام توان، انگیزه و اشتیاق و با پایبندی به تمام تعهدات بهترین خدمت‌رسانی به زائرین حسینی را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: ما به عنوان خادمان اربعین امکانات زیرساختی در اختیار زوار قرار می‌دهیم تا زمینه خدمات مطلوب به زوار فراهم شود و زائران با خیال آسوده به کربلای معلی مشرف شوند.

captcha