نیاز ستاد اربعین ساوجبلاغ به کمک 5 میلیاردی مردم
کد خبر: 3655120
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

نیاز ستاد اربعین ساوجبلاغ به کمک 5 میلیاردی مردم

گروه اجتماعی: فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه تاکنون مردم این شهرستان دو میلیارد و 300 میلیون ریال به ستاد اربعین حسینی کمک کرده‌اند، گفت: برای تکمیل امکانات و تامین نیازهای موکب‌ها، 5 میلیارد ریال کم داریم.

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: پیاده روی اربعین، نماد وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی و معنوی بزرگی در مردم و جوانان داشته است.
وی افزود: در بین معصومین(ع) و در معارف اسلامی هیچ چیز به اندازه ولایت تأکید نشده است؛ اگر ولایت نباشد، نماز و دیگر عبادت‌های انسان بیهوده است.
این مسئول به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این مراسم معنوی میلیون‌ها انسان عاشق و دلباخته سالار و شهیدان کربلا، عشق به ولایت را به نمایش می‌گذارند.
پالیزگیر با بیان اینکه برخی افراد توفیق حضور در پیاده‌روی اربعین را ندارند و اما دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند، گفت: یکی از راه‌های شریک شدن در ثواب پیاده‌روی اربعین، پذیرایی از این زائران است که باتوجه به اینکه موکب‌هایی توسط ستاد اربعین استان در عراق ایجاد شده است مردم می‌توانند در این امر شریک شوند.
فرماندار ساوجبلاغ افزود: تاکنون یک میلیارد ریال کمک نقدی و یک میلیارد و300 میلیون ریال کمک غیرنقدی جمع آوری شده که باز نیاز به توجه خیرین است .
این مسئول با بیان اینکه تمام کمک‌های اهدایی به ستا‌دعتبات در کربلا و موکب‌های مربوط به استان البرز ارسال می‌شود، گفت: امیدواریم مردم همچون سال‌های گذشته با اهدا نذورات نقدی و غیرنقدی خود همیار ستاد اربعین شهرستان باشند.
captcha