22 سال با کلاس حفظ قرآن در مؤسسه نورالیقین
کد خبر: 3655121
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

22 سال با کلاس حفظ قرآن در مؤسسه نورالیقین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین اظهار کرد: کلاس حفظ قرآن کریم بیست و دو سال است در مؤسسه نور‌الیقین ارومیه برگزار می‌شود.

سارا منتظری، مدیر مؤسسه قرآنی نورالیقین ارومیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قدمت بیست سال کلاس حفظ قرآن کریم مؤسسه خبر داد و گفت: کلاس حفظ قرآن از سال 74  به مدت بیست و دو سال است در روزهای شنبه و دوشنبه در مؤسسه نورالیقین برگزار می‌شود.
22 سال با کلاس حفظ قرآن در مؤسسه نورالیقین
منتظری در ادامه گفت: این کلاس با استقبال بسیار خوبی از طرف قرآن‌آموزان در رده‌های سنی مختلف مواجه شده است و در حال حاضر با 50 قرآن‌آموز تشکیل می‌شود. در کنار آموزش حفظ قرآن، تفسیر آیات ارائه شده را نیز داریم.
مدیر مؤسسه نورالیقین دیگر کلاس‌های مؤسسه را تشریح کرد و گفت: کلاس حفظ جزء 30  ویژه کودکان 4 تا 6 سال با حضور 15 نفر و کلاس دیگری ویژه کودکان دوره آمادگی با حضور 30 نفر و همچنین کلاس روخوانی قرآن(کتاب نور) نیز با حضور 15 نفر در مؤسسه در حال برگزاری است.
22 سال با کلاس حفظ قرآن در مؤسسه نورالیقین
منتظری در پایان گفت: مجوز مؤسسه نورالیقین را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کردم و پس از پایان دوره‌های قرآن کریم به قرآن‌آموزانی که نمره قبولی را در آزمون نهایی کسب کرده باشند، گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد.
یادآور می‌شود که مؤسسه قرآنی نورالیقین در استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان باباساعی، خیابان کاظم‌آباد، روبروی دکل گاز واقع شده است.
captcha