تاکید رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بر ساماندهی پارکینگ‌های مهران
کد خبر: 3655518
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

تاکید رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بر ساماندهی پارکینگ‌های مهران

گروه اجتماعی: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه پارکینگ‌های موجود در شهر مهران باید برای ایام اربعین توسط نهادهای متولی ساماندهی شوند، گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها در کاهش ترافیک شهر مهران اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن ناصری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، اظهار کرد: نامگذاری کردن و شناسنامه‌دار شدن پارکینگ‌ها و نصب تابلوی راهنما جهت دسترسی بهتر زائران در ورودی پارکینگ‌ها موجب جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی خواهد‌ شد .
وی با اشاره به ضرورت مکان‌یابی درست پارکینگ‌های شهر مهران، افزود: پارکینگ‌ها باید در مکانی که ایجاد گره ترافیکی نکند و ترجیحاً در بیرون شهر مهران در نظر گرفته شوند .
ناصری ادامه داد: سال گذشته برخی از زائران برای رسیدن به پارکینگ مناسب و دلخواه با مشکل مواجه شدند که نصب بیلبوردهای راهنمایی با نمایش آدرس و کروکی محل پارکینگ‌ها با نام تعیین شده برای هرکدام از پارکینگ‌ها یک ضرورت است .
ناصری تاکید کرد: فقدان نور و روشنایی محوطه پارکینگ، سنگلاخی و عدم شن‌ریزی و غلطک کوبی محوطه، عدم نصب دوربین‌های مدار بسته در سرتاسر پارکینگ جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی، عدم حصارکشی پارکینگ‌ها به وسیله فنس‌های فولادی یا قطعات بتنی از جمله مشکلات پارکینگ‌های شهر مهران در سال‌های گذشته بود.
captcha