نشست امام جمعه و فرماندار خوی با دهیاران بخش مرکزی برگزار شد
کد خبر: 3655657
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

نشست امام جمعه و فرماندار خوی با دهیاران بخش مرکزی برگزار شد

گروه اجتماعی: نشست امام جمعه و فرماندارخوی با دهیاران بخش مرکزی با حضور شوراها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی، نشست صمیمی امام جمعه و فرماندارخوی با دهیاران بخش مرکزی با حضور شوراها و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

حجت الاسلام شکوری در این نشست اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی مدیران جامعه که بعضاً موجب بی اثر شدن خدمات آنان در پیشگاه خدا می گردد ناسپاسی عده ای از انسانهایی است که مسئول یا مدیر به آنان خدمت می کند.

امام جمعه خوی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) خدمت به مردم در فرهنگ اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: خدا فرمود مردم خانواده من هستند محبوب ترین آنان نزد من کسی است که نسبت به آنان مهربانتر و در رفع نیازشان کوشاتر باشد .

سیدمحمد عابدی فرماندارخوی در این نشست با اشاره به انتخاب مسئولان توسط مردم در نظام مردم سالاری دینی اظهار داشت: در نظام مردم سالاری دینی انتخاب مسئولان از راس نظام تا انتخاب دهیار که توسط شورا در روستاها انجام می پذیرد و جز کوچکترین بخش تقسیمات کشوری می باشد به عهده مردم است.

وی افزود: در روستاها دهیاران و شوراها رابط میان مسئولان و مردم می باشند و باید مسائل و مشکلات روستاها را به مسئولان انتقال دهند.

فرماندارخوی با اشاره به نقش مردم در رشد و توسعه جوامع اظهار داشت: می توان با تکیه بر مردم و جلب مشارکت های مردمی رشد و توسعه در جوامع را سرعت بخشید.

وی در ادامه بر جلب رضایت مندی مردم توسط مسئولان که همان جلب رضایت ذات اقدس حق تعالی است تاکید نمود.

در پایان از اعضای شورای بخش مرکزی توسط فرماندارخوی با اهداء لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.
captcha