تجلیل آیت‌الله نعیم‌آبادی از تنها حافظ صحیفه سجادیه در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3655864
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

تجلیل آیت‌الله نعیم‌آبادی از تنها حافظ صحیفه سجادیه در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف: تنها حافظ صحیفه سجادیه در کهگیلویه و بویراحمد از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) امروز، یکم آبان‌ماه با اهدای لوح تقدیر از سجاد بستام تنها حافظ صحیفه سجادیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل کرد.
سجاد یستام از اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده شهرستان دنا است که هم‌اکنون به کار تدریس این کتاب نورانی مشغول است.
هفتمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس با حضور شخصیت‌های داخلی همچون آیت‌الله حسینی بوشهری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و استاندار هرمزگان برگزار شد.
براساس این گزارش، صحیفه‌خوانی خواهران و برادران حافظ صحیفه سجادیه، تجلیل از خانواده‌های شهدای مقاومت از کشورهای یمن و بحرین از برنامه‌های جانبی این کنگره بین‌المللی بود.
میهمانان خارجی این دوره از کنگره امام سجاد(ع)، ژرژیک ابراهیمی از کشور ارمنستان، ایمن الرفاعی مفتی اهل سنت از لبنان و حجت‌الاسلام صاحب محمد حسین راضی نصار از کشور عراق بودند.
از دیگر میهمانان خارجی این کنگره «حجت‌الاسلام شیخ عبدالله علی احمد عیسی الدقاق» نماینده شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، «هنا عبدالله محمد ناصر» خواهر شهید یحیی الزبیری از کشور یمن، «مکی احمد علی ابوتاکی» پدر شهید میدان لولو بحرین و «محمود علی حسین عبدالله» پدر دو شهید از کشور بحرین بود.
کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) از هفت سال پیش در سالروز شهادت امام چهارم در 25 محرم از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان و با حمایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و استانداری هرمزگان، ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و سایر نهادهای فرهنگی و با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در بندرعباس برگزار می‌شود.
منبع: شبستان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۶
0
0
با سلام و خداقوت.
إن أحسنتم أحسنتم لأنفسکم...
واقعا جای تجلیل و افتخار داره برای استان کهگیلویه و بویراحمد.
امیدوارم ام همه مسئولانی که در زمینه عترت و فرهنگ سازی قرآنی فعالیت میکنند، نگذارند ایشان و امثال ایشان و فعالیت هایشان در گمنامی بمانند.
captcha