اسامی حافظان برگزیده مسابقات سالانه تثبیت قرآن جامعةالزهرا(س) اعلام شد
کد خبر: 3655881
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

اسامی حافظان برگزیده مسابقات سالانه تثبیت قرآن جامعةالزهرا(س) اعلام شد

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر کل امور تربیتی جامعةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) از اعلام نتایج و اسامی برگزیدگان سلسله مسابقات سالانه تثبیت قرآن این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهراء(س) طیبه‌سادات طباطبایی، عنوان کرد: سلسله مسابقات تثبیت قرآن ویژه حافظان قرآن کریم به صورت سالانه و در سه مرحله به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تصریح کرد: این مسابقات با هدف تثبیت و ارتقاء محفوظات قرآنی حافظان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و همچنین تشویق و تکریم آنان اجرا می‌شود.
طباطبایی اظهار کرد: سلسله‌مسابقات تثبیت قرآن کریم از برنامه‌های ثابت سالانه اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با استقبال بانوان حافظ این مؤسسه روبرو شده است و امسال به ۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان برگزیده این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با برگزاری چنین طرح‌هایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، علاوه بر تشویق و ترغیب حافظان قرآن به قدرشناسی از نعمت الهی حفظ کلام‌الله در صیانت از این نعمت بکوشند و حفظ قرآن را زمینه‌ای برای انس، عمل و تبلیغ معارف قرآنی قرار دهند.
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در پایان یادآور شد: حافظان برگزیده این مسابقات جهت دریافت هدایای خود از تاریخ اول آبان ماه به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند.
اسامی حافظان برگزیده مسابقات سالانه تثبیت قرآن جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد
captcha