فعالیت ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در ایام اربعین حسینی در ایلام
کد خبر: 3655919
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

فعالیت ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در ایام اربعین حسینی در ایلام

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از فعالیت بیش از ۵۰ کانون فرهنگی و هنری در ایام اربعین حسینی در این استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی‌پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: موکب‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مسیرهای منتهی به مرز مهران در راستای خدمت‌رسانی به زوار حسینی فعالیت خواهند کرد .
وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد استان در راستای استقبال، پذیرایی و اسکان زوار حسینی در نقاط مختلف استان نقش مهمی بر عهده ‌دارند، افزود: این کانون‌ها با همکاری و تعامل سایر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرای استان در ایام  اربعین حسینی از زوار حسینی استقبال می‌کنند .
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها چرداول، ایوان، ایلام، مهران، دهلران، ملکشاهی و دره‌شهر و در مسیرهای تردد زوار حسینی در ایام اربعین به مدت 25 روز در خدمت زوار خواهند بود .
چراغی‌پور با اشاره به اینکه فعالیت این کانون‌ها از 5 آبان سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: اقامه نماز، فعالیت‌های فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی، توزیع چادرنماز و مهر نماز در بین مساجد و اسکان و پذیرایی از زوار ازجمله فعالیت‌های این کانون‌ها خواهد بود.
وی در پایان تصریح کرد: امسال تلاش خواهد شد که فعالیت‌های فرهنگی در سطح ایستگاه‌های صلواتی کانون‌های مساجد افزایش ‌یافته و خدمات فرهنگی به زوار ارائه شود
captcha