اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه در اراک برگزار می شود
کد خبر: 3655964
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه در اراک برگزار می شود

مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک از برگزاری اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: پیمان عین القضاتی، مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک گفت: اولین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه از دوم آذر ماه تا سیزدهم بهمن سال جاری روزهای پنج شبه عصر و جمعه صبح به مدت 20جلسه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 50نفر در این دوره آموزشی ثبت نام کردند، افزود: علاقمندان خواهر و برادر برای شرکت در این دوره تا بیستم آبان ماه می توانند با مراجعه به موسسه یا سایت عاکفون ثبت نام کنند.
عین القضاتی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی با اصول عقاید و احکام عمومی دانست و اضافه کرد: شناخت صحیفه سجادیه، روش شناسی،  موضوع شناسی، دانش‌های حدیثی، روانشناسی اسلامی و روش تدریس پیشرفته و آشنایی هرچه بیشتر باشخصیت امام سجاد(ع) و کلام ایشان از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.
مسئول موسسه قرآن و عترت اصحاب الثقلین اراک اظهار کرد: شرکت‌کنندگان پس از پایان این دوره اموزشی ضمن دریافت گواهی مربیگری از سوی معاونت اداره قرآن و عترت اداره ارشاد استان مرکزی، توانایی سخنرانی و کلاس‌داری در مورد مباحث صحیفه سجادیه به شیوه پویا و  سبک زندگی در صحیفه سجادیه و توانایی شرح دعاهای امام سجاد(ع) را پیدا خواهند کرد.
captcha