تلاوت‌های فاخر قاریان مصری در «نگین تلاوت»
کد خبر: 3656217
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
برای نخستین‌بار پخش می‌شود؛

تلاوت‌های فاخر قاریان مصری در «نگین تلاوت»

گروه فعالیت‌های قرآنی: شبکه قرآن و معارف سیما با هدف انتشار قطعات ناب تلاوت قاریان شهیر مصری برای اولین بار از سیما، برنامه «نگین تلاوت» را روی آنتن می‌برد.

«نگین تلاوت» قاریان مصری در «نگین تلاوت»
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبکه قرآن و معارف سیما اخیرا برنامه‌ای را با عنوان «نگین تلاوت» تولید کرده که در این برنامه علاقه‌مندان هنر تلاوت می‌توانند قطعات شنیده نشده از قاریان مصری را برای اولین بار از سیمای جمهوری اسلامی ایران بشنوند.
«نگین تلاوت» برنامه‌ای است که در 100 قسمت تهیه شده و قرار است آرشیوی از تلاوت‌هایی که از شبکه‌های مختلف خارجی پخش شده در این برنامه با کیفیت مطلوب روی آنتن برود، البته سعی شده تا قطعاتی از قاریان شهیر مصری انتخاب شود که ناب و شنیدنی هستند.
این برنامه در قالب یک کلیپ پخش می‌شود و مدت زمان پخش هر برنامه نیز متغیر خواهد بود، همچنین همه این تلاوت‌ها تصویری و با کیفیت مطلوب پخش می‌شوند. اصلی‌‌ترین بخش در تهیه این برنامه نیز بخش پیش تولید آن بوده است، به گونه‌ای که امین میرزایی به عنوان کارشناس، حداقل شش سال روی این پروژه متمرکز بوده و این تلاوت‌ها را جمع‌آوری کرده است.
یادآور می‌شود، این برنامه کاری از گروه تلاوت و نغمات دینی شبکه قرآن و به تهیه کنندگی محمد قاسمیان است و از آبان ماه روی آنتن می‌رود و زمان دقیق پخش آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۷
0
1
اجرای تلاوت‌های فاخر موجب جذب قرآن آموزان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۹
0
1
علاقمندان با شنیدن قاریان فاخر به تقویت قرائت آنها کمک زیادی می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۱
0
1
تولید از این دست کارها توسعه یابد
captcha