برترین‌های مسابقات مقدماتی قرآن کریم تامین اجتماعی معرفی شدند
کد خبر: 3656281
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

برترین‌های مسابقات مقدماتی قرآن کریم تامین اجتماعی معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر برگزاری مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی مازندران از معرفی نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم این سازمان در این دوره از مسابقات خبر داد.

سیدمحمدحسن رضایی، دبیر برگزاری مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: نوزدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم روز گذشته با حضور 30 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ  شش جزء و 13 جزء در بخش آقایان برگزار شد.
وی با بیان اینکه صبح امروز دوم آبان ماه، ادامه مسابقات با حضور 20 متسابق قرآنی در بخش بانوان برگزار شد، افزود: در بخش آقایان در حفظ جزء 30 سعید معتمدی رتبه نخست را کسب کرد.
رضایی تصریح کرد: در رشته ترتیل، آقایان جواد متولی طاهر، محمد بابایی و حسن جعفری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته قرائت آقایان؛ پیام ابراهیمی، یاسر نوری و مهدی متانی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
دبیر برگزاری مسابقات قرآنی سازمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در بخش بانوان در رشته حفظ  بانوان خولا برزگر از قائمشهر و  در رشته ترتیل؛ حکیمه بزرگیان، عالیه سلطان احمدی و سمیه خادمیان  به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته قرائت تحقیق؛ زینب کاظمی، معصومه بابازاده و میترا نیاستی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از ان خود کردند.
رضایی در ادامه گفت:  در رشته مفاهیم لیلا احسانی از قائمشهر، خانم قربانی از ساری رتبه دوم و ابوذر قربانی از تامین اجتماعی جویبار موفق به کسب رتبه سوم شدند.
برترین‌های نوزدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم تامین اجتماعی معرفی شدند
captcha