بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه درباره حوادث اخیر این شهر بیانیه صادر کرد
کد خبر: 3656476
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه درباره حوادث اخیر این شهر بیانیه صادر کرد

گروه سیاسی: بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با صدور بیانیه ای، به اجتماعات اخیر فرصت‌طلبان در ارومیه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 2 آبان، در پی‌ تحرکات سودجویانه اخیر ارومیه، بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با صدور بیانیه‌ای مردم را به آرامش دعوت کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
ملت عزیز و بزرگوار ایران همواره حامی ،پشتیبان و وفادار به کشور ،نظام و انقلاب خود بوده اند و با جانفشانی ها این مسئله را برای همگان به اثبات رسانده و یادآور شده اند.
در خبرها به رفتار غیراخلاقی در در یک مدرسه دخترانه در ارومیه اشاره شده است.طبق پیگیری ها واضح شد که این موضوع صرفا نتیجه فضا سازی ها و جوسازی های غیر واقعی تعدادی از شبکه های اجتماعی بوده است که عده ای در پی سو استفاده از آن برآمده اند، اما با این حال فرد متهم دستگیر و به مراجع قضایی برای بررسی های بیشتر تحویل داده شده است.
اما متاسفانه تعداد قلیلی فرصت طلب به دنبال شایعه پراکنی و اغتشاش و برهم زدن آرامش مردم و تخریب اموال عمومی اقدام کرده اند؛ بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه ضمن محکوم کردن این اقدام درخواست برخورد قاطع و قانونی در اسرع وقت با متخلفان و برهم زنندگان امنیت ،آرامش و آسایش مردم را دارد.
همچنین از همه مردم شریف ارومیه و بخصوص محله اسلام آباد به جهت همکاری با نیروی انتظامی عزیز ، تشکر ویژه را دارد و نیز اعلام می دارد که ملت عزیز ایران همیشه و همیشه متحد و در کنار یکدیگر با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم مقابله می کنند و نشان داده اند که راه پیگیری مطالبات و خواسته هایشان را صرفا در مسیر قانون می دانند و اقدامات خارج از قانون را نمی پذیرند .
و من الله توفیق

captcha