قدیمی‌ترین نشریه مهدویت در نمایشگاه مطبوعات
کد خبر: 3657641
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 43

قدیمی‌ترین نشریه مهدویت در نمایشگاه مطبوعات

گروه ادب: نخستین نشریه مهدویت با سابقه 22 ساله خود در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور یافته است.

مهدی چراغی، مسئول غرفه نشریه «موعود» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره این نشریه گفت: مؤسسه فرهنگی موعود از سال 1374 تأسیس شده و اولین نشریه در حوزه مهدویت را با رویکرد فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی منتشر می‌کند.
وی افزود: این نشریه از 22 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تاکنون 194 شماره منتشر شده است. هم‌راستا با این نشریه، همایش‌هایی نیز از سوی مؤسسه از سال 1384 برگزار می‌شود که هم‌اکنون نیز ادامه دارد و آخرین پنجشنبه هر ماه خورشیدی با موضوع دشمن‌شناسی، موعود و مهدویت برگزار می‌شود.
چراغی ادامه داد: علاوه بر فعالیت در عرصه نشر، 100 عنوان کتاب و لوح فشرده نیز منتشر شده است و همچنین اولین ناشر دایرةالمعارف هشت جلدی «موعود آخر الزمان(عج)» هستیم که روایات، مقالات، کتاب، پایان‌نامه و ... درباره حضرت مهدی(عج) از قرن دوم تا 1384 شمسی را شامل می‌شود و زیر نظر اسماعیل شفیعی گردآوری و تدوین شده است.
وی با بیان اینکه مؤسسه فرهنگی موعود، مؤسسه خصوصی و موقوفه امام زمان(عج) است، یادآور شد: ماهنامه موعود در آخرین شماره خود به بررسی موقعیت کنونی جهان معاصر پرداخته است.
captcha