حضور 100 دانشجو و استاد از دانشگاه پیام نور در جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 3658177
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

حضور 100 دانشجو و استاد از دانشگاه پیام نور در جشنواره ملی قرآن دانشجویان

گروه مسابقات: دانشگاه پیام نور کشور در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که اوایل آذرماه برگزار می‌شود با 100 شرکت‌کننده در بخش‌ها و رشته‌های مختلف حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اوایل آذرماه به میزبانی وزارت بهداشت (دانشگاه علوم پزشکی کشور) برگزار می‌شود. این جشنواره برای اولین بار رقابت‌های مربوط به بخش اساتید در برخی رشته‌ها را دارد.

جشنواره ملی با حضور نمایندگانی از تمامی دستگاه‌های دانشگاهی کشور اعم از دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، علوم و معارف قرآن کریم، جامع علمی ـ کاربردی، پیام نور، فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای  و براساس مقدار سهمیه‌ای که برای آنها تعریف شده است، برگزار می‌شود. 

بر همین اساس در این دوره از جشنواره دانشگاه پیام نور با 100 شرکت‌کننده در دو بخش دانشجویان و اساتید حضور دارد تا به قرآنی با دیگر دستگاه‌های دانشگاهی بپردازد. در این مسابقات 90 دانشجو و 10 استاد از دانشگاه پیام نور حضور دارند.   

سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت و با حضور نمایندگان مراکز و دستگاه‌های آموزشی کشور  در تاریخ ششم تا هشتم آذر ماه در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

captcha