پایگاه آموزش مجازی امام سجاد(ع)، یک مدرسه یا دانشگاه مجازی است
کد خبر: 3658407
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیر موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه‌:

پایگاه آموزش مجازی امام سجاد(ع)، یک مدرسه یا دانشگاه مجازی است

گروه معارف: مدیر موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه‌ گفت:‌ پایگاه آموزش مجازی امام سجاد(ع) در واقع یک مدرسه یا دانشگاه مجازی است که با محیطی کاملاً ساده و مدرن کار آموزش معارف سجادیه را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی لبخندان صبح امروز (هشتم آبان ماه)در آیین تجلیل از عوامل اجرایی هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، از ایجاد مدرسه مجازی امام سجاد(ع) به عنوان یکی از برنامه های آینده دبیرخانه کنگره بین المللی امام سجاد(ع) یاد کرد و گفت: این مدرسه پس از ماه صفر با حضور آیت الله نعیم آبادی افتتاح می شود.

حجت الاسلام لبخندان عنوان کرد: پس از تشکیل مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در شهر مقدس قم، 45 نفر از طلاب سطح سه به بالا در این مرکز در حال آموزش تخصصی مباحث صحیفه هستند.

وی با اشاره به محدود بودن توان و امکانات و فضای آموزشی، افزود: امروزه استفاده از اینترنت و وسایل ارتباط از راه دور در دنیا روز به روز در حال گسترش است و از همین رو نیز به منظور فراهم نمودن زمینه برای شرکت طلاب سطح سه به بالا در سراسر کشور برای شرکت در دوره های آموزش تخصصی صحیفه سجادیه، بزودی مدرسه مجازی امام سجاد(ع) راه اندازی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لبخندان ادامه داد: پایگاه آموزش مجازی امام سجاد(ع) در واقع یک مدرسه یا دانشگاه مجازی است که با محیطی کاملاً ساده و مدرن کار آموزش معارف سجادیه را بر عهده خواهد داشت.

وی همچنین از رایزنی های صورت گرفته با حوزه علمیه قم اشاره و بیان کرد: با معرفی سرفصل ها توسط تیم کارشناسی، از سال آینده رشته تخصصی صحیفه سجادیه نیز در حوزه علمیه قم ایجاد می شود.

captcha