تبیین جایگاه کتاب و کتابخوانی برای قرآن‌آموزان مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 3658668
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

تبیین جایگاه کتاب و کتابخوانی برای قرآن‌آموزان مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی برنامه‌ای که برای قرآن‌آموزان مرکز پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن اجرا شد، جایگاه کتاب و کتابخوانی برای آنها تبیین شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی برنامه‌ای که از سوی مدیریت مرکز پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن تدارک دیده شد، قرآن‌آموزان این مرکز طی هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه هدی واقع در فرهنگسرای قرآن بازدید کردند.

طی این بازدید که با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آجرلو، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای قرآن در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی برگزار شد، اهمیت و جایگاه والای کتاب برای قرآن‌آموزان تشریح شد.

مربیان مجموعه مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن نیز در طول این هفته طی برنامه‌ای که در نظر گرفته شده بود از قرآن‌آموزان خواستند تا یک کتاب داستان را انتخاب کرده و در منزل بخوانند تا به این ترتیب تمرینی برای افزایش تمرکز، افزایش قدرت بیان و تکلم، کار گروهی، خودباوری و استقلال داشته باشند.

همچنین، از سوی مدیریت مرکز پیش‌دبستانی و مهد قرآن فرهنگسرای قرآن نیز هماهنگی‌هایی در دست انجام است تا با موافقت رئیس فرهنگسرای قرآن، زمینه برای عضویت رایگان قرآن‌آموزان این مرکز در کتابخانه فرهنگسرا فراهم شود تا ایشان بتوانند از این منبع علمی بهره‌مند شوند.

captcha